مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده به هنر و هنرمند بها بدهد هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳) وزیر فرهنگ: همه به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی حکایت صیاد و پند‌های پرنده سخن گو هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی ارتباط با پایتخت با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پیام وزیر ارشاد به جشنواره موسیقی فجر

  • کد خبر: ۱۷۱۷۱
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
پیام وزیر ارشاد به جشنواره موسیقی فجر
سید عباس صالحی به سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در متن پیام سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چنین آمده است:

«موسیقی جریان جاری در فرهنگ و هنر است و در سرزمین ما از گذشته تا امروز، در پیوند با زندگی و ذائقه فردی و اجتماعی، حرکت کرده است. آثار و رویدادهای حوزه موسیقی، فرصت و امکانی است تا استعداد، خلاقیت و دستاوردهای موسیقایی در کنار ضرورت‌ها و نیازهای دیده شود.

جشنواره موسیقی فجر، هم‌نشینی گونه‌های متنوع موسیقی سرزمین ایران با حضور استادان موسیقی و جوانان توانا و خلاق است و هموطنان و علاقه‌مندان این هنر بر اساس تجربه‌های زیستی خود از آن دریافت و سهمی دارند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با نگاه جامع به گرایش‌ها و گونه‌های فعال موسیقی منتخبی از داشته‌های فراوان موسیقی کشور را فراهم می‌آورد که در تعامل و گفت و گو با جامعه بالنده و پایدار است.

بخش قابل توجهی از موسیقی ما باکلام، شعر و ترانه همراه است و انتخاب شعر و ترانه ها با توجه به اصول حرفه‌ای ترانه‌سرایی، زبان فارسی و مضامین می‌تواند تأمل و دقت بیشتری را به عنصر شعر و ترانه در جریان موسیقی کشور معطوف کند.

موسیقی و هنر همواره به مسایل و مصایب اجتماعی و انسانی توجه داشته و دارد. از این رو نگاه ویژه جشنواره موسیقی فجر به استان عزیز و سیل‌زده سیستان و بلوچستان و نیز گرامیداشت یاد و خاطره هموطنان جان باخته در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری نمونه‌ای از این دغدغه و همدلی هنرمندان با مردم است.

مشارکت همدلانه هنرمندان موسیقی با سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر و تلاش همکاران معاونت امور هنری و ستاد جشنواره را در برگزاری این رویداد ارج می‌نهم و برای فرهنگ و هنر و موسیقی ایران اسلامی روزهای درخشان‌تری آرزومندم.»

جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ بهمن ماه آغاز می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->